REGULAMIN
1. Warunki ogólne
Poniższy Regulamin dotyczy wszystkich zamówień złożonych przez Klienta w firmie I & M Studio Mody s.c. Iwona Lis, Małgorzata Ćwiok na stronie internetowej firmy I & M Studio Mody lub na stronie dla urządzeń mobilnych (http://imstudiomody.pl).
Korzystając ze strony http://imstudiomody.pl i/lub składając zamówienie, akceptujesz niniejszy Regulamin („Regulamin”). Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią Regulaminu.
Dostępność produktów i usług na stronie http://imstudiomody.pl w danym momencie nie wskazuje ani nie jest gwarancją, że te produkty i usługi będą dostępne zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży dowolnego produktu w każdym momencie.
Wszystkie oferowane produkty na stronie http://imstudiomody.pl są nowe.
Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna na stronie http://imstudiomody.pl w momencie składania zamówienia.
2. Ceny i koszty dostawy
Ceny wyświetlane na stronie http://imstudiomody.pl zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.
Standardowy koszt dostawy każdego zamówienia do 31 kg wynosi 9,99 PLN i jest realizowane kurierem DPD.
W przypadku płatności gotówką za pobraniem koszt dostawy to 14,99 PLN.
Ceny w sklepie stacjonarnym i online mogą się różnić.
3. Składanie zamówień/zakończenie umowy
Zamówienia można składać na stronie http://imstudiomody.pl.
Jeśli podasz swój adres e-mail, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziemy mogli zrealizować zamówienia, poinformujemy Cię o tym najszybciej, jak to możliwe. Gdybyśmy otrzymali już płatność za takie zamówienie, podejmiemy próbę zwrotu wpłaconej kwoty w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będzie konieczne użycie innej metody, powiadomimy Cię o tym i poprosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia sposobu zwrotu płatności.
4. Dostawa
I & M Studio Mody przyjmuje i przetwarza zamówienia z najwyższą starannością. Zamówione produkty dostarczymy na Twój adres zamieszkania lub inny wybrany adres w Polsce.
Firma I & M Studio Mody dokłada starań, aby zamówienia były wysyłane najszybciej jak to możliwe i w kolejności, w jakiej zostały złożone. Staramy się dostarczać zamówienia w ciągu od 3 do 4 dni roboczych od momentu otrzymania maila z potwierdzeniem wysłania produktów. Choć dokładamy starań, aby dostarczać zamówienia w wyznaczonym terminie, nieprzewidziane wydarzenia mogą spowodować opóźnienie dostawy. W mało prawdopodobnym przypadku wydłużenia czasu dostawy do ponad 30 dni Klient może anulować zamówienie.
Informacja o przewidywanym terminie dostawy jest wyświetlana przed złożeniem zamówienia. Jeśli podasz swój adres e-mail, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i przewidywanym terminem dostawy zamówienia.
Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta I & M Studio Mody telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 662 072 772 lub wyślij wiadomość e-mail na adres biuro@imstudiomody.pl.
5. Rezygnacja z zamówienia
Możesz anulować zamówienie lub zrezygnować z niego w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki. Gdyby zamówienie zostało opłacone wcześniej, otrzymasz zwrot kosztu zamówienia oraz kosztu standardowej dostawy. Jeśli zdecydujesz się zatrzymać część zamówienia i zwrócić tylko niektóre jego elementy, koszt dostawy nie zostanie zwrócony.
Jeśli chcesz anulować lub zwrócić swoje zamówienie, poinformuj nas o tym pisemnie. Najlepiej odesłać pocztą dołączony do zamówienia formularz zwrotu. Możesz też wysłać odpowiednie pismo do I & M Studio Mody s.c. Iwona Lis, Małgorzata Ćwiok, Rynek 2/1, 48-300 Nysa, lub na adres e-mail sklep@imstudiomody.pl. Inna możliwość to wypełnienie i odesłanie standardowego formularza stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W każdym wypadku należy zwrócić zamówione produkty zgodnie ze wskazówkami zawartymi w punkcie 6 (Zwroty) poniżej, w ciągu 14 dni – zgodnie z zapisami w punkcie 5 powyżej. Podejmiemy próbę zwrócenia pieniędzy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności najszybciej, jak to możliwe – w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o zwrocie produktów, pod warunkiem otrzymania produktów lub potwierdzenia ich odesłania.
Jeśli wyrazisz na to zgodę, zwrot może zostać przekazany w inny sposób. W żadnym wypadku nie będzie się to wiązać z dodatkowymi kosztami.
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, jak najszybciej poinformuj o tym firmę I & M i zwróć go zgodnie ze wskazówkami zawartymi w punkcie 6 (Zwroty) poniżej. Firma I & M zwraca pełen koszt wadliwych produktów.
6. Zwroty
Firma I & M gwarantuje pełen zwrot kosztów zgodnie z zapisami punktu 5 (Rezygnacja z zamówienia) pod warunkiem, że wszystkie elementy zamówienia zostaną zwrócone w niezmienionym stanie. Oznacza to, że produkt nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany ani noszony (poza przymierzeniem). Ponadto produkt powinien posiadać wszystkie metki i etykiety. Do każdego zamówienia dołączony jest formularz, którego można użyć w razie zwrotu zamówienia.
7. Metody płatności
- Przelew tradycyjny
Wybierając metodę płatności przelewem tradycyjnym prosimy o wpłatę w terminie 72 godzin od momentu zamówienia. Przelew możesz wykonać poprzez stronę internetową swojego banku, na poczcie, lub w innym punkcie.
Dane do przelewu:
- Odbiorca: I&M Studio Mody s.c. Iwona Lis, Małgorzata Ćwiok Rynek 2/1, 48-300 Nysa
- Nr konta: 73 1140 2004 0000 3102 5295 1429 mBank
- Tytuł: Zamówienie nr [nr zamówienia]
- Płatność z PayU
Podczas procesu zamawiania zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, aby sfinalizować proces płatności. Twoje konto zostanie natychmiast obciążone kwotą należności.
- Płatność gotówką przy odbiorze
Płatność gotówką przy odbiorze zamówienia jest opisana w punkcie 2 (Ceny i koszty dostawy). Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane w wiadomości e-mail.
- Płatność gotówką w sklepie
Płatność gotówką w sklepie stacjonarnym przy odbiorze zamówienia jest dostępna bez żadnych dodatkowych opłat.
Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane w wiadomości e-mail.
8. Kolory i wymiary
Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty, ich skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że Twój komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje kolory.
Wymiary produktu podane na stronie http://imstudiomody.pl są jedynie orientacyjne i mają ułatwić wybór modelu lub fasonu, ale nie są rzeczywistymi wymiarami produktu, który otrzymasz. Wymiary rzeczywiste mogą się różnić zależnie od materiału, z którego wykonano produkt.
9. Gwarancja
W wypadku wykrycia jakichkolwiek wad zakupionego produktu firma I & M przestrzega praw ustawowo przysługujących Klientowi. W wypadku reklamacji widocznych wad materiałowych lub wykonania dostarczonych produktów, w tym wad powstałych podczas transportu, należy jak najszybciej odesłać produkt i poinformować firmę I & M o jego wadach za pomocą dołączonego do zamówienia formularza zwrotu.
10. Własność praw
Wszystkie prawa własności intelektualnej, takie jak znaki towarowe i symbole praw autorskich na stronach http://imstudiomody.pl są własnością spółki I & M Studio Mody s.c. Iwona Lis, Małgorzata Ćwiok oraz jej podmiotów zależnych lub licencjodawców. Jakiekolwiek wykorzystanie strony http://imstudiomody.pl lub jej zawartości, w tym kopiowanie lub przechowywanie tej zawartości – częściowo lub w całości – w celu innym niż prywatny i niekomercyjny, jest zakazane bez wcześniejszego uzyskania zgody firmy I & M.
11. Dane firmy
Działalność gospodarcza prowadzona przez Iwonę Lis i Małgorzatę Ćwiok została zarejestrowana w Urzędzie Miejskim w Nysie.
I & M Studio Mody s.c. Iwona Lis, Małgorzata Ćwiok
Siedziba firmy: Rynek 2/1, 48-300 Nysa
Numer REGON: 161502774
NIP: 7532431520
Dane kontaktowe: I & M Studio Mody s.c. Iwona Lis, Małgorzata Ćwiok
Rynek 2/1, 48-300 Nysa, Polska
E-mail: sklep@imstudiomody.pl
Telefon: 662 072 772, 666 327 797
12. Pozasądowe rozstrzyganie sporów
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow; https://polubowne.uokik.gov.pl/ oraz https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).